HP serija je Bapro-ov dyno najvećih performansi. Sve četiri povezana valjka prečnika 400 mm po svakoj osovini garantuju vrhunsku ponovljivost i tačnost. Sa masivnim cijevnim okvirom napravljenim od čelika visoke čvrstoće, ova serija visokih performansi odgovara svim potrebama:
Testiranje,
Istraživanje i razvoj,
Moto sport i Chip Tuning.
Elektronski povezane i sinhronizovane osovine putem softvera, napravljene brzom i preciznom visokofrekventnom kontrolom elektromagnetnih kočnica, sa ciljem sinhronizacije osovina u 4wd automobilu (Baproov patentirani sistem).
Ova funkcija izbjegava bilo kakvo oštećenje diferencijala i pomaže u izvođenju preciznijih testova, jer se također izbjegava gubitak snage zbog proklizavanja unutar diferencijala.
Prilikom mjerenja dobijate ispis snage i obrtnog momenta po izlaznoj brzini ili broju obrtaja motora. Mjerenjem motora prije tuninga možete uvidjeti da li je sve ispravno i da li motor ima fabrički deklarisanu snagu. Nakon urađenog tuninga dyno testom dobijate podatke i izgled krive na osnovu kojih možete da sumirate rezultate.
Bitno je da dyno ima kočnicu (Eddy current brake) jer je to jedini način kako tačno i realno može da se izmjeri snaga motora. Dyno bez kočnice daje lažne rezultate jer akceleracija nije linerana (konstantna) i zato ne može da se tačno mjeri, takođe kod inercijskog dyna (bez kočnice) sav overboost koji motor napravi se računa kao snaga a dyno sa kočnicom to nedozvoljava. Bez kočnice nije moguće vidjeti male oscilacije snage motora jer velika masa rolera dyna i inercija to prikrivaju. Kočenjem motora po zadanim rpm motora može tačno da se podesi paljenje i AFR i to je jako bitno za kvalitetan tuning.